K som i …..



kängor såklart! Kan det vara hundägarens bästa vän? Mycket klarar man sig utan av allt som olika hundbutiker erbjuder, men ett par riktiga kängor har jag svårt att klara mig utan. Här hemma står det nog 3 par till husse och lika många till mattis. tur har vi också då De Grå inte tycker att dessa är så delikata så att de måste tuggas på! Dagen till ära så fick de ikväll en mindre 1000-mila service så att dom klara sig ett tag till.

Tänkte pröva med ett litet bonus K också!

K som i kommentarer!
En av fördelarna med den nya bloggen här på wordpress är att man ser hur många det är som ”gluttar” i vår lilla blogg. Något som däremot inte syns är vilka det som läser. En del av er lämnar ju då och då en liten kommentar, men det vore roligt att få en liten kommentar av er andra också. Om en bara ett litet hej!

” Be careful out there”

Nästa är L som i … ?

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till K som i …..

  1. Annette skriver:

    LOKE så klart……………annars är du pantad!! hahahaha…….jag läser din blogg varje dag! Ska byta till denna bloggen tror jag…….min funkar alltsom oftast INTE.Grrrrrrrr
    Hej då!

  2. mona 2 skriver:

    Hej 😉

  3. Farmor o farfar skriver:

    Hej, fast det visste du ju.

  4. Anna skriver:

    Är väl ingen nyhet jag heller 🙂

  5. Åsa skriver:

    Är oxå inne nästan varje dag 🙂 HEJ!!!!

  6. peggy skriver:

    samma här och skriver ganska ofta, har inte märkt att du kommenterar min blogg särskilt ofta…. där fick du! K som Kom Igen!

  7. Laura skriver:

    Haha! Ja visst är det knasigt! Så många som läser, så få som skriver en liten druddilutt!

    Jag håller helt med dig, alla kommentarer, stora som små är alltid så hjärtligt välkomna att de nästan slår ett extra slag!

Lämna en kommentar